دانلود رایگان نرم افزار

بازی تیم نجات برای Rescue Team 4 v1.0 PC

نويسنده : admin | تاريخ : 15:31 - 27 / 8 / 1393

Rescue Team

Rescue Team 4 v1.0 طوفان تورنادو خرابی های زیادی رو به جای گذاشته و کارگران در مزارع و معادن و جنگل ها به دام افتادند.از طرفی شما برای برگشتن به زندگی عادی خود نیاز دارید تا خرابی های به جای مانده را باز سازی کنید این کار با کمک به نجات این کارگران و بازسازی پل ها و خرابی های به جای مانده در دیگر مزارع و معدن ها و کارگاهای دیگه امکان پذیر هست شما در قبال کمک به این کارگران حمایت آنها را از خود در کسب درآمد کافی برای بازسازی خانه خود بدست خواهید آورد.این کارگران نجات یافته قدر کمک های شما رو میدونن.


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: بازی Rescue Team, بازی تیم نجات, دانلود بازی Rescue Team, Rescue Team, دانلود بازی Rescue Team 2,

دانلود بازی Men of War Assault Squad 2 برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 17:32 - 17 / 4 / 1393

 

نسخه ی دوم بازی استراتژی مردان جنگ ۲ هم مانند نسخه ی اول تمرکز ویژه ای بر بخش Multi Player و Co-op خواهد داشت. ضمن این که یک روند داستانی جذاب برای بخش تک نفره وعده داده شده است. Men of War: Assault Squad 2 یک ادامه برای نسخه ی ۲۰۱۱ آن تلقی می شود, سیستم گرافیکی بازی بسیار پیشرفته شده و علاوه بر استفاده از موتور گرافیکی جدید بازی، پشتیبانی از چند هسته ای پیشرفته با shader technology بخوبی در بازی گردآوری شده است. در بخش مالتی پلیر این بازی با رابط کاربری جدیدی روبرو میشوید و همچنین قابلیت های شبکه ای در این بازی در دسترس هستند. شما در قلب جنگ جهانی دوم هستید و با اداره پنج کشور آلمان ، آمریکا ، روسیه ، گروه متحدین و  ژاپن می توانید عملیات خود را انجام دهید… یک استراتژیک با گرافیک بالا و گیم پلی بسیار بسیار زیبا.


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: بازی Men of War Assault Squad 2, دانلود Men of War Assault Squad 2, دانلود از سرور داخل ایران Men of War Assault Squad 2, دانلود بازی Men of War Assault Squad 2, دانلود بازی Men of War Assault Squad 2 برای pc, دانلود بازی برای کامپیوتر 2014,, دانلود بازی جدید 2014, دانلود رایگان Men of War Assault Squad 2, دانلود رایگان بازی 2014, دانلود رایگان نسخه RELOADED بازی Men of War Assault Squad 2, دانلود مستقیم Men of War Assault Squad 2, دانلود نسخه فشرده بازی Men of War Assault Squad 2, دانلود نسخه کم حجم بازی Men of War Assault Squad 2, دانلود کرک RELOADED بازی Men of War Assault Squad 2, کرک نهایی بازی, ,

دانلود بازی Valiant Hearts The Great War برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 21:24 - 10 / 4 / 1393

Valiant Hearts The Great War 1 دانلود بازی Valiant Hearts The Great War برای PC

دانلود بازی Valiant Hearts The Great War برای PC – بازی زیبا و کارتونی یوبی سافت

Valiant Hearts The Great War یک بازی جدید از کمپانی معتبر و پرآوازه Ubisoft است که به تازگی منتشر شده و توانسته نمره عالی ۸ را از سایت گیم اسپات کسب کند. سبک این بازی را میتوانAction,Adventure و معمایی به شمار آورد.داستان و ماجرای بازی الهام گرفته از نامه های نوشته شده در طول جنگ جهانی اول است ، و بازی از ۴ شخصیت ساخته شده که همه آنها میخواهند درز پرابر موجودات وحشتناک جان سالم به در ببرند، زندگی همه این کاراکتر ها به طور جدایی ناپذیری طول بازی با هم در ارتباط شده، دوستی، عشق، فداکاری و فاجعه رخ دادن برای هر یک از اشخاص دیگران را هم تحت تاثیر قرار میدهد و آنها باید در این جنگ و شرایط سخت و وحشتناک انسانیت خود را حفظ کنند.

ویژگی های بازی Valiant Hearts The Great War:

  • ماجراجویی انیمیشنی به سبک کتاب های کمیک

از جنگل های سبز حومه فرانسه، تا ترانشه مرطوب و سرد و زمینه های پوشیده از برف، بازگشت در طول تاریخ در این بازی ماجراجویی هیجانی که با لحن منحصر به فرد و سبک هنری متفاوتی ارائه شده.

  •  ترکیبی از جستجو ، اکشن و پازل

به نبرد ها پابگذارید و با حل معما های بازی به سربازانتان برای زنده ماندن در میدان نبرد کمک کنید یا مخفیانه به خطوط دشمن بزنید و البته از سگ وفادار خود هم میتوانید در این ماموریت ها استفاده کنید ، با یک ماجراجویی ملموس و به سبک کمیک زندگی کنید.

  • جنگ جهانی اول را دوباره زنده کنید

داستان بازی شما را به مکان های شناخته شده جنگ جهانی اول میبرد مثل Reims یا Montfaucon و مکان هایی که جنگ های تاریخی جبهه غرب در آن صورت گرفته بود ، مانند نبرد Marne یا نبرد Somme.

  • استفاده از UbiArt Framework و گروه خلاق برای ساخت بازی

این پلتفرم و موتور بازی سازی امکان وارد کردن مفاهیم خلاقانه و جالب را به دنیای بازی های کامپیوتری فراهم میدهد.همچنین گروهی کوچک اما خلاق و توانا در یوبی سافت مونپلیه که در ساخت بازی هایی همچون Good & Evil ، King Kong و دوشماره از بازی Rayman را برعهده داشته اند در ساخت این بازی مشارکت کرده اند.


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود بازی 2014, دانلود بازی با سبک جدید, دانلود بازی با سبک متفاوت, دانلود بازی با گرافیک کارتونی, دانلود بازی زیبا Valiant Hearts The Great War, دانلود بازی معمایی و اکشن, دانلود بازی کمیک Valiant Hearts The Great War, دانلود نسخه کم حجم بازی Valiant Hearts The Great War,

دانلود نسخه کم حجم بازی Sniper Elite 3 برای کامپیوتر

نويسنده : admin | تاريخ : 21:21 - 10 / 4 / 1393

SKDopi0 دانلود نسخه کم حجم بازی Sniper Elite 3 برای کامپیوتر

|لینک دانلود نسخه Blackbox با حجم ۷ گیگ اضافه شد |

Sniper Elite 3 جدیدترین شماره بازی اسنایپر یا تک تیر انداز که معرف حضور علاقه مندان به بازی های کامپیوتری است و جوایز متعددی هم در همین زمینه کسب کرده.این بار داستان بازی شما را به وقایع جنگ جهانی دوم در آفریقای شمالی میبرد ، نبرد در بیابان های بی رحه و عجیب و غریب شمال آفریقا و نبرد های سنگین و خشن با نیرو های پرقدرت نازی که تخصص خاصی در نبرد صحرا دارند.در این بازی شما باید اهداف خود را در مناطق جغرافیایی مختلف مانند دره های پر پیچ و خم، دشت های سرسبز و شهر های باستانی و قدیمی مورد هدف قرار دهید تا در یک نبرد مرگبار جلوی برنامه سلاخ های فوق قوی  نازی ها را در بیابان های غربی بگیرید.در این راه شما میتوانید از روش هایی همچون برنامه ریزی ، مخفی کاری یا حملات غافلگیر کننده استفاده کنید. از مورد هدف قرار دادن اهداف دور تا حملات Melee و استفاده از تله های انفجاری همه و همه از توانایی های شما هستند که میتوانند سرنوشت یک جنگ را تغییر دهند ، در واقع شما نقش نقطه عطف را در این نبرد بازی میکنید.

ویژگی های بازی Sniper Elite 3:

نبرد های تفنگی عالی – تجربه تمام عیار شلیک گلوله با رعایت تمامی عوامل موثر در تیر اندازی ، نیروی جاذبه، باد، حتی ضربان قلب همه و همه در هدف گیری شما در این بازی سبک سوم شخص موثر خواهند بود.

محیط های گسترده جدید – و اهداف گوناگون در هر یک از مراحل که به گونه ای طراحی شده اند که هرگز تکراری نخواهند بود و شما به یک روش دو ماموریت مختلف را نمیتوانید به اتمام برسانید .

تغییر در سیستم X-Ray Kill cam که قوی تر از همیشه برگشته و امکان مشاهده عضلات ، مفاصل و گشردش خون را میدهد هر چه بهتر میدهد ، همچنین امکان استفاده از اشعه ایکس برای انهدام وسایل نقلیه، تانک های تایگر و کامیون ها هم به بازی اضافه شده.

امکان شخصی سازی و ارتقا سلاح ها و امکان بازی گروهی در بخش انلاین بازی که البته فقط برای نسخه های اوریجینال بازی قابل دسترسی خواهد بود. در ادامه لینک دانلود بازی Sniper Elite 3 برای Pc به همراه تصاویر و توضیحات تکمیلی قابل مشاهده است.


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: Sniper Elite 3 blackbox, Sniper Elite 3 free http direct link, Sniper Elite 3 kaos, آپدیت بازی Sniper Elite 3, دانلود Sniper Elite 3, دانلود بازی sniper 2014, دانلود بازی اسنایپر الیت 3, دانلود بازی تک تیر انداز 2014, دانلود شماره جدید بازی اسنایپر, معرفی بازی Sniper Elite 3, نسخه kaos بازی Sniper Elite 3, نسخه بلک باکس بازی Sniper Elite 3, نسخه فشرده بازی Sniper Elite 3, کرک بازی Sniper Elite 3,

دانلود Toxic Bunny HD – بازی خرگوش زبل

نويسنده : admin | تاريخ : 21:1 - 8 / 4 / 1393

Toxic Bunny HD نسخه بازسازی شده از بازی قدیمی خرگوش زبل توسط کمپانی Celestial Games می باشد که اولین نسخه آن در سال 1996 برای سیستم عامل Dos منتشر شد. خرگوشی که هدایت او را در بازی بر عهده می گیرید، عاشق کافه است و با اسلحه ای که در دست دارد، به مبارزه با موجودات عجیب جنگل مشغول می شود و شما هم باید او را در این مسیر دشوار همراهی کنید.

Toxic Bunny HD دانلود Toxic Bunny HD   بازی خرگوش زبل


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود بهترین بازی های دخترانه برای کامپیوتر, بازی مرحله ای و ماجرایی, دانلود بازی خرگوش زبل, دانلود بازی کم حجم برای کامپیوتر, دانلود بازی باکیفت و کم حجم,

دانلود بازی Tesla Effect a Tex Murphy Adventure برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 22:51 - 18 / 2 / 1393

Tex Murphy از خواب با سرگیجه بیدار می شود و کنار شومینه ی خود در دفترش در Ritz Hotel افتاده است. یک صبح تکراری دیگر برای آخرین کارآگاهان قدیمی به غیر از او! چیزی که از آن به عنوان بدترین افتضاح تاریخ یاد می شد به کابوسی گیج کننده تبدیل شده است: چیزی یا کسی حافظه ی Tex را پاک کرده و ۷سال از زندگی وی پاک شده است. عشق گمشده ی وی، انتقام و قوی ترین تحریک کننده ی دنیا، قهوه، باعث شده اند تا Tex ردپاهای گذشته ی خویش را دنبال کند و قاتلینی که دستگیر نشده اند را دستگیر کند و تکنولوژی های از دست رفته ی شرکت Nikola Tesla را بدان برگرداند.Tex Murphy بعد از ۱۶سال دوری از طرفداران خود دوباره بازگشته تا طرفداران خود را شاد کند. پس با وی همراه شوید تا با کاراکترهای تماما مبهم، دالان های خطرناک و بسیاری از معماهایی که باید حل شوند آشنا شوید و وی را همراهی کنید.

Tesla Effect a Tex Murphy Adventure PC-RELOADED

 

Tesla Effect a Tex Murphy Adventure pc cover دانلود بازی Tesla Effect a Tex Murphy Adventure برای PC

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: اسکرین شات های بازی Tesla Effect a Tex Murphy Adventure, دانلود Tesla Effect a Tex Murphy Adventure, دانلود از سرور داخل ایران بازی Tesla Effect a Tex Murphy Adventure, دانلود رایگان Tesla Effect a Tex Murphy Adventure, دانلود مستقیم Tesla Effect a Tex Murphy Adventure, دانلود مستقیم نسخه ریلودد بازی Tesla Effect a Tex Murphy Adventure, دانلود مستقیم کرک RELOADED بازی Tesla Effect a Tex Murphy Adventure, دانلود کرک ریلودد بازی Tesla Effect a Tex Murphy Adventure, دانلود کرک نهایی reloaded بازی Tesla Effect a Tex Murphy Adventure, دانلود کرک نهایی Tesla Effect a Tex Murphy Adventure, عکس های بازی Tesla Effect a Tex Murphy Adventure, نقد و بررسی بازی Tesla Effect a Tex Murphy Adventure, پیش نمایش بازی Tesla Effect a Tex Murphy Adventure,

بازی Assassin's Creed III + Update 1.05 برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 1:32 - 29 / 2 / 1392

Assassin's Creed IIIsoft98 نسخه سوم بازی Assassin's Creed در مورد انقلاب آمریکا و مبارزه آن ها با بریتانیا است.در ACIII در شهرهایی مانند بوستون، نیویورک و فیلادلفیا قرار می گیرید، اما محیط بازی با وجود این شهرها، همچنان وحشی است و از خشونت بالایی برخوردار است. در دموی به نمایش درآمده، بازیکنان کانر را مشاهده می کنند با استفاده از محیط بازی و درختان مختلف و ساختمان ها، مسیرش را طی می کند. آقای الکس هاچینسون (Alex Hutchinson) کارگردان بازی می گوید: "شکل معماها و بالا رفتن از چیزهای مختلف در این بازی متفاوت است. یکی از قسمت های خوب این بازی انیمیشن های کانر است که بسیار زیبا از کار درآمده اند. همچنین شکل بازی به گونه ای است که بازیکنان می توانند معماهای آن را حل کنند، چون المان های آشنایی برای حل کردن آن ها در نظر گرفته شده اند.شخصیت بازی می تواند از بین درختان عبور کند و یا در بوته ها پنهان شود. او از طبیعت وحشتی ندارد و خودش را بخشی از آن می داند. در یکی از مراحل، کانر به شکلی مخفیانه وارد کمپ نیروهای انگلیسی می شود. او از مسیرهای کوهستانی و آبی، راه خودش را به این کمپ باز می کند و به شکلی حرکت می کند که کسی متوجه او نشود. کانر کمپ را بررسی می کند و چیزی نظرش را جلب می کند


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود, بازی, pc,

دانلود بازی اکشن ، محبوب و فوق العاده زیبای Gears of War 3 برای XBOX360

نويسنده : admin | تاريخ : 23:48 - 28 / 2 / 1392

 

دانلود بازی اکشن ، محبوب و فوق العاده زیبای Gears of War 3 برای XBOX360

 

|برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی COMPLEX بازی|


 

داستان نسخه ی سوم Gears of War 3 بیشتر به معرفی شخصیت قهرمانان بازی میپردازد . همچنین شما ماموریت های بسیار زیبا و نفس گیری نیز مانند نسخه های قبل شاهد خواهید بود . داستان بازی به دو ، سه سالی بعد از پایان نسخه دوم برمی گردد جایی که قهرمان اصلی بازی که مارکوس نام داشت به این پی برد که شاید پدر او زنده باشد و به جستجو او می پردازد. زیبایی و امتیاز بالای این بازی به ویژگی های خوبی که دارد برمی گردد  امتیاز هایی مانند گرافیک بالا، سلاح های پیشرفته و با تکنولوژی بالا و همچنین امکانات خوبی که به مخاطب داده میشود. وجود بازی گروهی و داشتن چندین یار در مراحل بازی ، که شما دیگر در این بازی از گذراندن مراحل یکنواخت تک نفره بازی های دیگر رنج نمی برید . بازی بر روی یک ناو بازسازی شده‌ی بسیار بزرگ آغاز می‌شود، جایی که انسان به عنوان پناهگاهی برای مقابله با دشمنان زیر زمینی خود از آن استفاده می‌کنند، ما در ابتدای بازی کنترل مارکوس فینکس را بر عهده می‌گیریم که به دنبال Dom میگردد. پس از گشت و گذاری درون ناو به Dom که اکنون ریش در آورده و موهایش سفید شده است می‌رسید. شما هم اکنون می توانید این بازی را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود, بازی, pc,

دانلود بازی Farm Frenzy 3 Russian Roulette برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 23:28 - 28 / 2 / 1392

 

دانلود بازی Farm Frenzy 3 Russian Roulette برای PC

 

دانلود بازی Farm Frenzy 3 Russian Roulette برای کامپیوتر

 

بازی Farm Frenzy 3 Russian Roulette یک بازی کم حجم مزرعه داری معروف برای کامپیوتر می باشد. بازی فارم فرنزی یک شبیه ساز برای کشاورزی محسوب می شود. در بازی Farm Frenzy 3 Russian Roulette یکبار دیگر این امکان وجود خواهد داشت که به همراه اسکارلت جوان به مدیریت مزرعه بپردازید و با گسترش کسب و کار به یکی از موفق ترین مدیر مزارع تبدیل شوید . اسکارلت برای اینکه خودش را به رئیسش ثابت کند به دنبال برنامه ریزی دقیق و تلاش سخت برای موفق کردن مزرعه و تامین تغذیه بسیاری از مردم دارد .

در این نسخه بازی Farm Frenzy 3 Russian Roulette  گرافیک بازی پیشرفت محسوسی داشته و امکانات مختلفی به گیم پلی آن اضافه شده است . برای موفقیت در این امر او نیاز به ساخت بناهای جدید , تولید و ارائه محصولات متنوع و نگهداری درست از دامهای مختلف و تهیه غذای آنها دارد . شما هم اکنون می توانید بازی Farm Frenzy 3 Russian Roulette را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید .


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود, بازی, pc,

دانلود بازی Vampires vs Zombies برای کامپیوتر

نويسنده : admin | تاريخ : 23:27 - 28 / 2 / 1392

 

دانلود بازی Vampires vs Zombies برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Vampires vs Zombies برای کامپیوتر

 

بازی Vampires vs Zombies یک بازی کم حجم فکری و استراتژیک است که توسط ناشر بازی محبوب Farm Frenzy برای کامپیوتر ساخته شده و توانسته به فروش خوبی دست یابد و طرفداران زیادی پیدا کند . در بازی Vampires vs Zombies مقابله و نبرد میان خون آشام ها و زامبی ها به تصویر کشیده میشود و شما در این نبرد سمت خون آشامها خواهید جنگید و باید زامبی هایی که هدفشان خوردن مغز خون آشام هاست را نابود کنید و ناکام بذارید . هنگام شب زامبی ها و جادگران از قبر خود بیرون آمده و در شهر پراکنده می شوند و اینجاست که شما باید وارد عمل شوید و با نیرویی که از تاریکی شب بدست می آورید در مقابل دشمن بایستید و از این نبرد سهمگین پیروز بیرون بیایید .

بازی Vampires vs Zombies بعد از عرضه ی بازی بسیار موفق planet vs zombies عرضه شد و طرفداران زیادی را نیز به خود جذب کرد . گرچه سبک بازی کاملا متفاوت از بازی گیاهان در برابر زامبی میباشد ولی زیبایی یک بازی زامبی ای را دارد. در این بازی ۸ کاراکتر زامبی و ۸ کاراکتر خون آشام وجود دارد. بازی Vampires vs Zombies دارای ۸ محیط متفاوت  شامل ۷۰  لول بسیار زیبا می باشد.

می توانید با امتیاز و خونهایی که از کشتن زابیها بدست می آورید سربازان خود را بیشتر کنید و آنها را به امکانات مختلف تجهیز سازید که در برابر زامبی ها مقاومت بیشتری از خود نشان دهند . شما هم اکنون می توانید بازی Vampires vs Zombies را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید .


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود, بازی, pc,

دانلود بازی Sherlock Holmes and the Hound of the Baskervilles برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 23:26 - 28 / 2 / 1392

 

دانلود بازی Sherlock Holmes and the Hound of the Baskervilles برای PC

 

دانلود بازی Sherlock Holmes and the Hound of the Baskervilles برای کامپیوتر

 دانلود بازی شرلوک هلمز و سگ بسکرویل

 

بازی sherlock holmes hound baskervilles یک بازی کم حجم فکری و ماجرایی برای کامپیوتر می باشد. اگر شما هم از علاقمندان به بازیهای رایانه ای و کتابهای داستان باشید حتما با شرلوک هلمز آشنا هستید . تا به حال نسخه های متفاوتی از بازی sherlock holmes به عنوان قهرمان داستان خود استفاده کرده اند و موفق هم بوده اند .

در این نسخه از بازی sherlock holmes که در حال و هوایی ترسناک دنبال می شود , Henry Baskerville احساس می کند که فقط شرلوک هلمز افسانه ای می تواند او را از مخمصه ای که در آن گرفتار شده است نجات دهد . بنابراین شرلوک هلمز وارد یک ماجراجویی پر پیچ و خم می شود . آیا این کارآگاه معروف می تواند از حقیقتی که پشت تاریکی پنهان شده است سر در بیاورد و جان فردی را نجات دهد ؟ اگر از علاقمندان به سری بازی شرلوک هلمز هستید فرصت دانلود بازی Sherlock Holmes and the Hound of the Baskervilles را با لینک مستقیم از یاس دانلود از دست ندهید .


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود, بازی, pc,

دانلود بازی Metal Slug Collection – مجموعه تمام بازی های سرباز کوچولو

نويسنده : admin | تاريخ : 23:19 - 28 / 2 / 1392

 

دانلود بازی Metal Slug Collection   مجموعه تمام بازی های سرباز کوچولو

 

دانلود بازی Metal Slug Collection

دانلود بازی Metal Slug 1 & 2 & 3 & 4 & 5 & 6

 

امروز برای شما کاربران عزیز ، مجموعه با ارزش بازی Metal Slug Collection را آماده کرده ایم که شامل مجموعه ای از ۷ عنوان از بیادماندنی ترین سری بازی های Metal Slug و یا همان سرباز کوچولوی خودمان است ! سری بازی سرباز کوچولو از محبوبیت فوق العاده ای برخوردار هستند که در کشور ما نیز یکی از پرطرفدار ترین بازی های کنسول محبوب و قدیمی پلی استیشن ۱ می باشد .

بازی Metal Slug Collection شامل نسخه های مختلفی از این بازی زیباست که اولین نسخه ی آن در سال ۱۹۹۶ و یا نام Metal Slug منتشر شد و پس از استقبال فوق العاده ای که از این بازی به عمل آمد ، دومین نسخه آن نیز در سال ۱۹۹۸ و با نام Metal Slug 2 و همینطور به ترتیب در سال های ۱۹۹۹ ، ۲۰۰۰، ۲۰۰۲ ، ۲۰۰۳ و ۲۰۰۵ دیگر نسخه های بازی Metal Slug روانه ی بازار شد .

در رابطه با گرافیک و گیم پلی این بازی به سختی میتوان نظر داد . بازی Metal Slug Collection آنقدر گیم پلی زیبا و اعتیاد آوری دارد که میتواند ساعت ها شما و دوستانتان را سرگرم نماید ، گرافیک ۲ بعدی اما فوق العاده جذاب بازی ، هنوز هم یادآور خاطرات گذشته است و هنوز هم جذابیت های خاص خود را دارد . حالت مولتی پلیر بازی همچنان جذاب است و میتواند در ایام نوروز ! سرگرمی فوق العاده ای برای شما باشد . امیدواریم از بازی Metal Slug Collection – دانلود بازی زیبای سرباز کوچولو برای PC لذت ببرید .

 

برخی ویژگی های بازی Metal Slug Collection :

-   مجموعه ی شامل ۷ نسخه از این بازی زیبا
-   مناسب برای تمامی رده های سنی
-   قابل اجرا برروی اکثر نسخه های ویندوز
-   امکان اجرای بازی در حالت مولتی پلیر
-   گرافیک و صداگذاری فوق العاده زیبا و خاطره انگیز
-   و …


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود, بازی, pc,

دانلود بازی Hobby Farm – بازی کم حجم مدیریت مزرعه

نويسنده : admin | تاريخ : 23:18 - 28 / 2 / 1392

 

دانلود بازی Hobby Farm   بازی کم حجم مدیریت مزرعه

 

دانلود بازی Hobby Farm 

بازی کم حجم مدیریت مزرعه

 

بازی Hobby Farm از سری بازی های Farm است که در سراسر جهان طرفداران بسیار زیادی دارد ، و در سالهای اخیر به دلیل سبک خاص بازی و سادگی آن ، محبوب تر از قبل نیز شده است . همانطور که از عنوان بازی متوجه شدید ، بازی Hobby Farm مانند سایر نسخه های این بازی ، دارای سبک مدیریتی و فکری است و شما در آن یک مزرعه دار حرفه ای ! هستید که قصد پرورش میوه هایی همچون آناناس و گل هایی بسیار زیبا را در مزرعه ی خود دارد .

اگر به بازی های مدیریتی علاقه دارید و قصد دارید اداره کردن یک مزرعه را تجربه کنید ، ما به شما بازی Hobby Farm بازی کم حجم مدیریت مزرعه را پیشنهاد می کنیم . توجه داشته باشید که کار شما در مزرعه تنها پرورش گیاهان نیست ، و باید به پرورش گوسفند و دامداری مشغول شوید تا بتوانید هزینه های خود را مدیریت کنید .

در بازی Hobby Farm چند نوع سبک مختلف را تجربه خواهید کرد . مانند مدیریت زمان که در آن باید برحسب زمان تعیین شده، گل و میوه موردنظر را کاشت و برداشت کنید . ویا می توانید بازی را در حالت ریلکس ! اجرا کنید که در آن با آرامش خاطر به کاشت و برداشت محصول می پردازید و هیچ نگرانی از بابت از دست رفتن زمان ندارید . امیدواریم از بازی Hobby Farm نهایت لذت را ببرید . شما هم اکنون می توانید بازی Hobby Farm را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود, بازی, pc,

دانلود بازی فوتبال خیابانی Urban Freestyle Soccer برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 23:14 - 28 / 2 / 1392

 

دانلود بازی فوتبال خیابانی Urban Freestyle Soccer برای PC

 

دانلود بازی فوتبال خیابانی 

دانلود بازی Urban Freestyle Soccer برای کامپیوتر

 

 

بین ورزش های مختلف ، بازی فوتبال خیابانی از محبوبیت ویژه ای برخوردار است و بر این اساس بازی های فوتبالی نیز طرفداران بیشماری کسب کرده است . از جمله ی این بازی ها ، میتوان به بازی فوتبال خیابانی که به صورت ۴ نفره در کوچه و خیابان محله و یا زمین های اطراف بدون قوانین خاصی انجام می شود اشاره کرد . بازی Urban Freestyle Soccer v1.0 یکی از همین بازی های ورزشی است که  در رشته ی فوتبال خیابانی از محبوبیت بالایی برخوردار است .

در بازی فوتبال خیابانی حدود ۵۰ بازیکن با تکنیک های خاص خود در تیم های مختلف با هم به رقابتی جانانه می پردازند . تیم ها به صورت ۴ نفره می باشند که در حالت های مختلفی مانند : رقابتی ، چمن خانگی،  مسابقات خیابانی ، آزاد، و بازی آموزشی ایفای نقش می کنند . شما کاریران عزیز هم اکنون می توانید بازی فوتبال خیابانی – بازی Urban Freestyle Soccer برای کامپیوتر را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

برخی ویژگی های بازی فوتبال خیابانی Urban Freestyle Soccer v1.0 :

-   امکان اجرای بازی در قالب تیم های ۴ نفره
-   اجرای بازی در حالت های چمن خانگی  ، مسابقات خیابانی ، بازی آموزشی و …
-   دارای بازی های کوچک
-   استفاده از تکنیک های ناب و ضربات دیدنی در گیم پلی بازی
-   رفتارهای طبیعی و جالب بازیکنان
-   حجم کم در عین گرافیک مناسب

و …

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود, بازی, pc,

دانلود بازی Constant C برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 23:11 - 28 / 2 / 1392

 

دانلود بازی Constant C برای PC

دانلود بازی Constant C

دانلود بازی کم حجم فکری برای کامپیوتر

 

بازی Constant C یک بازی کم حجم فکری و جدید برای کامپیوتر می باشد . اکثر ما علاقه ی زیادی به تست های هوش و بازی های فکری داریم از این رو یکی از محبوب ترین سبک های بازی های رایانه ای و کنسول های گیم ، سبک فکری می باشند . بازی Constant C را که توسط شرکت International Games System CO تولید شده است ، متشکل از بازی و نوعی تست هوش است که در آن شما می توانید علاوه بر بازی و سرگرمی هوش خود را نیز بسنجید .

بازی Constant C متشکل از تعداد زیادی پازل و معماهای حل نشده است ، جایی که داستان آن شما را در نقش یک ربات و در یک ایستگاه فضایی قرار داده است ، زمان متوقف شده است و تمام امیدها به شما است تا با هوش خود دشمنان را نابود کنید . فضای تاریک و مرموز بازی باعث نمیشود که گرافیک زیبای آن را فراموش کنیم ، صدا گذاری و طراحی مراحل فوق العاده هستند و می توانیم به جرات بگوییم که شما با یک شاهکار روبرو هستید . پیشنهاد می کنیم بازی Constant C را از سایت یاس دانلود دریافت کرده و از آن لذت ببرید .


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود, بازی, pc,

دانلود بازی هالک – نسخه کم حجم بازی Hulk

نويسنده : admin | تاريخ : 23:10 - 28 / 2 / 1392

 

دانلود رایگان نسخه کامپیوتری و کم حجم بازی هالک سبز Hulk

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی :.

افتخار این را داریم که برای اولین بار در بین سایت های ایرانی بازی معروف و محبوب هالک را که حجم کمی نیز دارد برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم. هالک یا همان غول عظیم الجثه سبز رنگ جزو یکی از قهرمانان و شخصیت های کارتونی محبوب است که با حرکات و تکنیک های جالب جنگی که نشان از قدرت بدنی بالاست باعث شده است تا افراد زیادی مجذوب این ابر قهرمان شوند. در این بازی نیز هالک را مثل سابق پرقدرت و بی باک خواهید دید که نابود کردن رقیبان که شامل سپاه جنگی، تانک های بزرگ و هلیکوپترهای جنگنده ...

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود, بازی, pc,

دانلود بازی Plight of the Zombie برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 23:2 - 28 / 2 / 1392

 

دانلود بازی Plight of the Zombie برای PC

 

دانلود بازی Plight of the Zombie برای PC

 

بازی Plight of the Zombie یک بازی کم حجم و جدید با ترکیبی از سبک های فکری ، ماجرایی و استراتژیکی می باشد. سبک بازی Plight of the Zombie مقداری متفاوت از سایت بازی های است که تا به حال درباره زامبی ها دیده اید. شما بیشتر زامبی را یک شخصیت ترسناک که در پی کشتن نقش اول بازی است دیده اید ولی در بازی Plight of the Zombie شما زامبی های فقیر و گرسنه ای را خواهید دید که در پی بدبختی خود و پیدا کردن غذا هستند.

فکرتان را به کار بیندازید و به بازی گرفتاری زامبی قدم بگذارید. حس سیری ناپذیر انها و ارضا نشدن آنها از خوردن مغز انسان همه یک مخمصه بزرگ است زیرا شما در بازی Plight of the Zombie یک زامبی خواهید شد و بایست به دنبال مغز گشته و خود را سیر کنید. چندین شخصیت زامبی در بازی Plight of the Zombie موجود است. شما در این بازی یکی از شخصیت های زامبی موجود خواهید شد و در پی  غذای مورد علاقه یعنی مغز انسان می روید. شما هم اکنون می توانید بازی Plight of the Zombie  با حجم کم برای کامپیوتر را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

امکانات در دسترس بازی Plight of the Zombie:

-       بیش از ۵۰ مرحله زیبا و صد البته خوشمزه در مقابل شما خواهد بود
-       کسب امتیاز و خوشگذرانی با سیر کردن زامبی بازی
-       دارا بودن فروشگاه اشتهای بازی با لوازم اضافه برای رفع گرسنگی
-       شخصیت های کاملا طبیعی و متحرک و طنزآمیز


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلود, بازی, pc,

دانلود بازی Rescue Team 3 برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 17:21 - 28 / 2 / 1392

دانلود بازی Rescue Team 3 برای PC

 

دانلود بازی Rescue Team 3 برای PC

دانلود بازی کم حجم تیم نجات

 

بازی Rescue Team 3 یک بازی کم حجم استراتژیک و مدیریتی فوق العاده زیبا می باشد که می تواند ساعت ها شما را  پای رایانه سرگرم کند که حتی متوجه گذر زمان نیز نشوید . بازی Rescue Team 3 به خاطر داشتن داستانی  زیبا و گرافیک فانتزی و جذاب ، به یکی از جذاب ترین بازی های کامپیوتری تبدیل شده است .

داستان بازی Rescue Team 3 به این صورت است که گردباد بزرگی در یک جزیره ی بسیار سرسبز آمده و باعث ویرانی این جزیره ی زیبا شده است ! شما در بازی Rescue Team 3 رهبر گروه امدادی هستید که به وسیله ی یک کشتی نجات به این جزیره فرستاده شده اید که وظیفه دارید این جزیره ی ویران شده را بازسازی کنید و سعی کنید جزیره را به حالت سابق خود بازگردانید . شما هم اکنون می توانید بازی Rescue Team 3 را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: بازی pc, بازی استراتژیک,

دانلود بازی Dont Starve 2.0 برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 17:19 - 28 / 2 / 1392

دانلود بازی Dont Starve 2.0 برای PC

 

 دانلود بازی Dont Starve 2.0 برای PC

 

بازی Dont Starve یک بازی کم حجم ماجرایی و استراتژیک جدید توسط کمپانی Klei Entertainment برای کامپیوتر ساخته شده است. بازی Dont Starve 2.0  یک بازی survival در دنیایی که علم و جادو با هم آمیخته شده اند می باشد. شما در نقش Wilson به عنوان یک دانشمند هستید که توسط دیو به دام افتاده و به این دنیای عجیب وارد شده اید. شما باید با استفاده از محیط و موجودات اطراف خود راه فراری برای خودتون بسازین و به خانه برگردید.

در بازی Dont Starve 2.0 شما  به جهانی پر از موجودات عجیب و غریب ، خطرات  و شگفتی های غریب و ناشناخته گام نهاده اید. شما باید با استفاده از وسایل اطراف خود راز و رمز بقای خود در این جهان رو بدست بیاورید. شما هم اکنون می توانید بازی Dont Starve 2.0 را با حجم کم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

ویژگی های کلیدی بازی Dont Starve 2.0 :

-       یک بازی در سبک جدید

-      هیچ دستورالعمل و کمکی برای بازی وجود ندارد. شما خودتون باید همه چیز رو تحقیق و کشف کنید
-      دارای محیطی عجیب و غریب
-      دارای شخصیت های ۲D که در جهان ۳D زندگی می کنند
-      گیم پلی و گرافیک خوب در عین کم حجم بودن
-      قابل اجرا در تمام ویندوزها از جمله ویندوز ۷ و ۸


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: دانلوئد بازی pc, دانلود, رایگان,

دانلود بازی جذاب Ms Splosion Man برای PC

نويسنده : admin | تاريخ : 23:47 - 27 / 2 / 1392

Ms Splosion Man – یکی از بازی های آرکید و زیبا که قبلا برای شبکه Xboxlive عرضه شده است بازی Splosion Man میباشد که خیلی زود در سبک پلاتفرمی و دو بعدی جایگاه ویژه ای پیدا و علاقه مندان زیادی را به خود جذب کرد. نقطه ی قوت بازی معما ها و چاشنی ظنز بود که در بازی دیده می شد. حال پس از مدتی تاخیر از شماره ی اول، سازندگان به فکر تغییر شخصیت بازی و مراحل افتادند و این بار به جای آقایی که فقط منفجر می شود. نسخه ی PC این عنوان دارای ۵۰ مر حله تک نفره، ۵۰ مرحله همکاری آنلاین یا لوکال تا ۴ نفره، و بخش های متعدد دیگری است.

 

Ms Splosion Man-RELOADED | 2.2 GB

 

Ms Splosion Man دانلود بازی جذاب Ms Splosion Man برای PC

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: بازی pc, بازی فکری, بازی ماجرایی,

آخرين مطالب

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

با کليک بر روي +1 ما را در گوگل محبوب کنيد